woensdag 13 november 2013

11 november

Op 11 november ging ik vanaf 17.50 uur langs de deuren lopen met Mark en Rob.
We hadden allemaal dezelfde lampion een driehoek met een doorzichtige
heksenhoed erachter.
We begonnen in mijn straat en vervolgens naar de Florante daarna gingen we naar de Prins Willem-Alexander straat daarna gingen we de hele plantage af.
Ik ging even naar huis om mijn tas te legen omdat ik heel veel snoep had.
Daarna gingen we de Bandstraat in en naar de Boomgaarden.
Toen kregen we te horen van Yoris, Arie en Stefan dat je naast de Rabobank (op de Westerblokker)
een een zakje kreeg met 5 snoepjes dus daar gingen we heen.
Daarna ging ik naar huis met Rob en na 10 minuutjes werd Rob opgehaald.
Het was mijn laatste jaar en ik vond het super leuk!

                            door Colin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten