vrijdag 13 juni 2014

Hier is dat feestje!


 
Het begon vanmorgen als een gewone schooldag: rekenen en dictee.
Alhoewel... gewone schooldag... bijna iedereen in het oranje of rood wit of blauw... de klas mooi versierd........ Ik voelde al een feeststemming.
Na de pauze barstte het feest dan echt los!
Eerst werd ik verwend met allemaal prachtige, leuke, grappige en zelfs zelfgemaakte cadeautjes.
Plantjes, thee, kaarsjes, boeddhabeeldjes, spelletjes, loombandarmbandjes, uiltjes, kattenspeeltjes, tijdschriften, strandtas.... en nog heel veel meer!
Misschien hebben we zelfs binnenkort weer feest want ik maak kans op €50.000,-
Alle gekheid op een stokje: ik ben gigantisch verwend, super bedankt hiervoor!


 
Na de cadeautjes hebben we slagbal gespeeld en dat was heel leuk. Helaas heeft het team waar ik in speelde verloren. Maar er was een goede sfeer en het liep aardig gelijk op.
's Middags begonnen we in de buitenkring en hebben we verstoppertje gespeeld. Ik moest zoeken en de rest van de kinderen had 27 tellen de tijd om te verstoppen. Erg grappig want sommige kinderen hadden kledingstukken verwisseld wat het voor mij moeilijker maakte.
Tijdens het spel waren een aantal leden van de verjaardagsorganisatie in het speeltuintje van alles aan het klaarzetten. Het was een soort high tea maar dan met koud drinken.
Super fijn om dit in het speeltuintje te kunnen doen natuurlijk.
Ook dit was heel goed geregeld. Heerlijke hapjes en drankjes, complimenten!
Ik heb er maar een paar foto's van kunnen maken want iedereen had wel trek......


 
Ik heb ontzettend genoten! Iedereen super bedankt.
Ook Erika, Marieke en Susan: fijn dat jullie ook konden helpen in de organisatie! :-)

Juf Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten