dinsdag 27 mei 2014

De avonturen van Harry de neushoornvogel

Ik ben Harry de neushoornvogel. Het liefst vlieg ik hoog boven de jungle. Ik eet en slaap vaak maar ik beleef ook een hoop wonderlijke avonturen. Je bent nu zeker benieuwd wat voor avonturen ik meemaak? Ik zal mijn eerste avontuur vertellen. Ik begin bij het begin. Ik woonde in een dierentuin toen ik nog jong was. Op een dag was ik het zat! Ik wilde weg. Ik bedacht een ontsnappingsplan. Ik deed alsof ik dood was, dus werd ik naar buiten gegooid. Ik viel en viel en viel, maar ik viel niet op de grond, ik vloog voor het eerst. Een boom, twee bomen, drie bomen... duizend bomen! Ik landde wat zacht.
'Brul'
'Aaahh, help een beer!'
'Sorry dat ik je bang maakte, wil je mijn vriend zijn?'
'Natuurlijk'
En dat... was mijn eerste avontuur!

door Cynthia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten