donderdag 8 mei 2014

Vrije tekst

Deze week mochten de wiebelige wandklimmers kiezen wat voor tekst ze gingen schrijven. Of een echte vrije tekst (dus vrij van onderwerp). Of de titel 'Nooit meer' gebruiken.
Er waren hele verschillende invullingen voor 'Nooit meer'.
Van hele emotionele tot grappige teksten.
De tekst van Jill hebben we besproken met elkaar.
Hieronder kunt u deze lezen!


Nooit meer oude schoenen

Ik heb splinternieuwe schoenen.
En door die nieuwe schoenen heb ik:
Nooit meer mijn oude schoenen
Nooit meer losse veters
Nooit meer blaren
Nooit meer natte sokken
Nooit meer zwetende voeten
Nooit meer te kleine schoenen
Nooit meer gaten in mijn schoenen
Nooit meer een irritante rits
Nooit meer die oude schoenen
En……….
Daarom ben  ik blij dat ik nieuwe schoenen heb!

Geschreven door Jill

Geen opmerkingen:

Een reactie posten