vrijdag 11 oktober 2013

Wat een schrik!

Op kamp hadden we een kampvuur. We kregen lichtstaafjes het ging bij sommige mensen niet zo goed. Teuntje was er 1 van die paar. Het was heel raar want er lag licht op haar hand (eng). Toen kwam Sterre met een schrikverhaal. Het ging zo een beetje "ik ben loesje ik sta boven aan de trap met een mes in me hand ik kom je haaaaaaalen" en zo wel 10 keer. Toen zei Sterre het nog een keer "ik ben Loesje ik sta boven aan de trap met een mes in me hand ik kom je haaaaaaaalen aaaaaaah" toen  gilde ze, iedereen schrok daarom heet het ook een schrikverhaal. Toen kwamen we er achter dat we ons zelf hadden buitengesloten. Toen is Sam naar binnen gekropen door het raam en toen konden we lekker slapen! Of toch niet.......

                                                                  Door: Jill 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten